Agraïm que llegiu atentament les següents instruccions abans de crear una incidència o consulta. Teniu present que a través d'aquest enllaç només es poden atendre incidències relacionades amb l'ús dels mòduls de SECIM , als quals accediu des d'aquest espai de la Intranet (no és per enviar incidències d'altres aplicacions com per exemple: SICALWIN):
- És important que utilitzeu un llenguatge que sigui el més respectuós possible. Els tècnics que atenen les incidències són companys vostres.
- És convenient que a la incidència o consulta esmenteu un únic problema i si és possible, quan afecti a un expedient concret, només indiqueu el codi de l’expedient afectat. Si mesclau informació de diversos expedients ens sol ocasionar malentesos.
- És recomanable que expliqueu amb detall les passes que heu fet dins la plataforma d’administració electrònica i que us han donat un error. De vegades explicau accions que heu dut a terme, però que no es corresponen amb terminologia dels mòduls que s’utilitzen i això fa que us hàgim de sol·licitar més informació per a aclarir-ho.
- És important que el títol de la incidència descrigui el problema que teniu.
- És d’agrair que escriviu el text de les incidències o consultes atenent les normes ortogràfiques, sobretot pel que fa a l’ús de majúscules i minúscules.
- És recomanable que si teniu dubtes de funcionament (no és un error de l’aplicació), feu les comprovacions prèvies dins l’entorn de proves. I que sobretot que consulteu les guies publicades a l’espai SECIM.
- És important no enviar determinada informació adjunta a les incidències com poden ser fotografies de DNI o altres documents identificatius.
Evidentment, hi ha moltes persones usuàries de la plataforma SECIM que creau les incidències i consultes correctament. Aquestes pautes s’adrecen a tota la resta que no ho fa correctament.