En aquesta secció trobareu les diferents sol·licituds d’actualització o modificació de dades al sistema de SECIM.

Les peticions s’han de canalitzar a través de les Secretaries Tècniques i en el cas dels organismes autònoms a través de les gerències. Per tant serà la persona responsable de la Secretaria Tècnica o bé la persona responsable de la Gerència (en el cas dels organismes autònoms o entitats dependents) encarregada d’emplenar i enviar el formulari corresponent. El sistema demana el vostre usuari i contrasenya, el que permetrà identificar el remitent del formulari.

En el cas de les sol·licituds de creació i modificació d’usuaris de SECIM, si ocupeu el càrrec de Cap del Servei també podeu enviar la sol·licitud sempre que afecti al vostre servei. En aquest cas, s’ha d’indicar al camp d’observacions.

En el cas de les sol·licituds de creació i de baixa d'usuaris dels òrgans col·legiats, a més de les persones responsables de les Secretaries Tècniques dels departaments en els quals estan adscrits els òrgans col·legiats, també poden remetre-les les persones titulars de la secretaria de l'òrgan afectat.

Per tramitar altes i baixes de membres d'un òrgan col·legiat NO heu de fer servir aquest formulari, sinó el formulari específic que trobareu més avall.

 

Sol·licitud de creació de nous usuaris a SECIM o afegir-los dins una unitat de tramitació (SEGEX)

Les dades necessàries per a donar d’alta són:

  • DNI
  • Nom
  • LLinatge1
  • LLinatge2
  • Lloc de treball o càrrec
  • Departament – Servei real de la RLT
  • Servei o Unitat de tramitació dins SECIM (Es pot consultar a l’Estructura administrativa)

Cas que hagin de signar propostes de resolució ens ho heu d'indicar perquè se'ls han d'assignar els permisos corresponents, així com qualsevol altra informació que requereixi la creació d’aquest usuari.

Accedeix

Per tramitar altes i baixes de membres d'un òrgan col·legiat NO heu de fer servir aquest formulari, sinó el formulari específic que trobareu més avall.

 

Sol·licitud de baixa d’usuaris de SECIM

Les dades necessàries són:

  • DNI (opcional, però convenient)
  • Nom
  • LLinatge1
  • LLinatge2
  • Lloc de treball o càrrec
  • Servei o Unitat de tramitació dins SECIM

Accedeix

Per tramitar altes i baixes de membres d'un òrgan col·legiat NO heu de fer servir aquest formulari, sinó el formulari específic que trobareu més avall.

 

Sol·licitud per atorgar/retirar el rol de responsable a un usuari de SECIM

Les dades necessàries són:

  • DNI (opcional, però convenient)
  • Nom
  • LLinatge1
  • LLinatge2
  • Servei o Unitat de tramitació dins SECIM dels quals serà responsable

Accedeix

Sol·licitud de modificació de l'estructura de serveis dins SECIM

A la sol·licitud s’ha de detallar al màxim la necessitat de crear/eliminar/fusionar serveis de l’estructura actual així com la composició definitiva, amb els usuaris que l’han de conformar, al camp d’observacions.

La informació necessària consisteix en indicar, per a cada servei afectat si es tracta d'una modificació, d'una nova alta o d'una eliminació. En qualsevol dels tres casos, és imprescindible indicar quins usuaris s’han de moure a quina àrea i si han de poder signar propostes. Cas de creació o eliminació d’usuaris, s’haurà de sol·licitar a través del formulari de creació/eliminació d’usuaris.

Accedeix

Sol·licitud de creació de nous usuaris dins els serveis dels òrgans col·legiats (SEGEX)

Les dades necessàries per a donar d’alta són:

  • DNI
  • Nom
  • LLinatge1
  • LLinatge2
  • Adreça electrònica
  • Lloc de treball o càrrec
  • Titular o suplent com a component de l'òrgan
  • Si és personal propi de la institució a la qual pertany l'òrgan o si és extern

Accedeix

Sol·licitud d'accés/revocació d'accés a les aplicacions de SECIM (SERES i SECOIN)

Aquesta sol•licitud us permet atorgar o revocar permisos per a les aplicacions de SECIM: SECOIN i SERES. En omplir el formulari heu de comprovar que heu seleccionat correctament l'aplicació pertinent. Si la persona per a la qual feu la sol•licitud ja està donada d’alta dins SECIM, bastarà que proporcioneu el DNI i els permisos que s’han d’atorgar o revocar.
En el cas de SERES, si la persona encara no té accés a SECIM, les dades necessàries són:

  • DNI
  • Nom
  • Llinatge 1
  • Llinatge 2
  • Adreça electrònica

No es permetrà donar a accés a SECOIN si la persona no ha estat prèviament donada d’alta dins un servei fiscalitzador dins SEGEX.

Accedeix

Sol·licitud d'alta de persones físiques i jurídiques en el sistema de registre (SERES)

Per donar d'alta als interessats (tercers) dels expedients dins el sistema SECIM serà necessari descarregar la plantilla que trobareu a continuació i enviar-la com adjunt al correu registre@conselldemallorca.net, indicant com assumpte “Alta de persones físiques i jurídiques en el sistema de registre (SERES)”

 

Les dades necessàries per emplenar la plantilla són:

  • Física/Jurídica
  • NIF/CIF/Altres
  • Nom/Raó Social
  • Primer Cognom
  • Segon Cognom
  • Adreça
  • Municipi
  • Telèfon/Adreça electrònica
  • Motiu de l’alta

Per qualsevol dubte en la sol·licitud d’alta de tercers vos podeu dirigir a registre@conselldemallorca.net

Sol·licitud de creació de nous procediments al catàleg de procediments

Les dades necessàries son el Nom del procediment i una breu descripció del seu contingut i els criteris de recerca que heu fet servir i que no han permès la selecció del procediment dins SEGEX.

Si efectivament no s’hi troba, se n'analitzarà la viabilitat.

Accedeix