SECIM es una plataforma tecnològica que permet dur una gestió completament digital de tota la activitat administrativa del Consell de Mallorca i resta de entitats vinculades i dependents desenvolupada per la Diputació d’Albacete i amb la qual, el Consell de Mallorca, en sessió del 9 de juliol de 2020, va aprovar el conveni de col·laboració amb encomana de gestió per a l’ús i explotació d’aquesta plataforma.
- La plataforma es posa en marxa al Consell de Mallorca, organismes autònoms i entitats dependents amb 5 mòduls de gestió:

SEGEX
Mòdul de tramitació electrònica d’expedients administratius i integrada amb la resta de mòduls que coordina totes les actuacions necessàries.
SEFYCU
Mòdul per a la firma, custòdia i gestió de les notificacions de documents electrònics d’acord amb el marc jurídic corresponent.
SEGRA
Mòdul de gestió de les resolucions administratives d’òrgans unipersonals, administrant el llibre de resolucions (automàticament).
SECA
Submòdul incorporat dins SEGEX per a gestionar expedients de contractació.
SERES
Mòdul de gestió del sistema de registre únic d’entrades i sortides, tant presencial per subjectes no obligats a relacionar-se electrònicament amb l’administració, com electrònic.
SECOIN
Mòdul per a la gestió de de la fiscalització d’expedients.
- El mòduls pendents d’incorporar a la plataforma SECIM en properes fases d’implantació son:
SEFACE
Mòdul per a dur la gestió automatitzada de les factures rebudes, de forma electrònica, integrat amb FACE i amb AYTOS (sistema comptable del Consell de Mallorca).